Reklamacje i zwroty

  1. Produkty Akwarelą Malowane nie są prefabrykowane, w związku z czym po zaakceptowaniu projektu przez Klienta nie ma możliwości zwrotu produktu.
  2. W razie rezygnacji z zamówienia po zaakceptowaniu projektu wartość zamówienia nie podlega zwrotowi.
  3. W przypadku rezygnacji z zamówienia przed akceptacją otrzymanego w formacie pdf projektu zwracamy 75 % wartości zamówienia.
  4. Ze względu na fakt, że papeteria ślubna jest produktem spersonalizowanym (jej wartość po zwrocie wynosi 0%) reklamacji nie podlegają produkty, które zostały zaakceptowane przez Klienta. (jeśli gotowy towar nie odbiega od zatwierdzonego projektu – dotyczy zarówno treści projektu, danych osobowych gości jak i rozmieszczenia graficznego).
  5. Reklamacji nie podlegają produkty wadliwe, których wada powstała w wyniku błędu Klienta (np. błędny tekst lub błędne imię i nazwisko gościa).
  6. Kolorystyka wydrukowanych projektów może nieznacznie odbiegać od kolorów na stronie internetowej, ze względu na różnice w ustawieniach monitorów i użycia innych modeli kolorów. Nie może być to podstawą reklamacji zamówionych produktów.
  7. Papeteria Akwarelą Malowane jest produkowana i cięta ręcznie w sposób mechaniczny – ewentualne różnice wielkości poszczególnych kart (do 1mm) są naturalne i nie są podstawą reklamacji.
  8. Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres mailowy biuro@akwarelamalowane.pl lub na adres pocztowy: Marta Szczepańska Akwarelą Malowane, ul. Rzemieślnicza 25, 32-091 Michałowice w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.
  9. Przesyłki wysłane na adres Akwarelą Malowane za pobraniem nie będą odbierane.
  10. Warunkiem realizacji roszczeń Klienta jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towarów, gdyż szkody mogą być powstałe z winy firmy kurierskiej.
  11. Reklamacje rozpatrywane będą w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia otrzymania wadliwego produktu wraz z paragonem potwierdzającym zakup towaru/usług lub innym dokumentem potwierdzającym zakup (np. potwierdzenie przelewu).
  12. W przypadku uznania reklamacji poprawiony towar zostanie wysłany w  ciągu 7 dni roboczych.
  • W koszyku nie ma produktów.